Anti-thuiskomstdip-borrel

6 maart 2014 - Lima, Peru

Lieve bloglezers,

Over ongeveer een maand zetten wij weer voet op vertrouwde bodem. Natuurlijk zullen wij dit doen met gemengde gevoelens. Allereerst met veel plezier omdat we alle mensen weer gaan zien die we de zes maanden daarvoor hebben moeten missen. Maar natuurlijk ook met een beetje pijn in ons buik, omdat de reis er op dat moment al weer op zit. Om ervoor te zorgen dat wij niet direct in een groot zwart gat vallen en dat we niet hetzelfde verhaal honderd keer hoeven te vertellen, zouden we jullie allemaal graag zo snel mogelijk willen zien. Daarom geven wij direct op zondag 13 april een borrel in Leiden. We willen jullie graag allemaal van harte uitnodigen om een drankje te komen doen in de Buddhas te Leiden om half drie. Het adres van Buddhas is Botermarkt 20 en we hebben de beschikking over de bovenverdieping. Onze ouders zorgen voor de aanwezigheid van hapjes en wij zullen jullie eerste drankje betalen. Helaas zullen eventuele verdere drankjes voor jullie eigen rekening komen, omdat er van ons spaargeld tegen die tijd weinig over zal zijn! Het idee is dat we een kort verslag van onze reis zullen uitbrengen aan de hand van onze favoriete foto's en wat extra's (denk aan de filmpjes van het skydiven). Verder willen we natuurlijk veel knuffelen en praten met jullie! Na afloop gaan wij in ieder geval een pizza eten verderop in de straat en jullie zijn natuurlijk van harte uitgenodigd om ook daar aan te haken.

We willen benadrukken dat we iedereen die dit leest uitnodigen om langs te komen!

We hopen dat jullie allemaal op de uitnodiging ingaan om te voorkomen dat we in de, onder reizigers gevreesde, 'thuiskomstdip' terechtkomen! Laat alsjeblieft wel even weten of en met hoeveel personen je aanwezig zult zijn.

Dikke kus,
Koen en Daan

1. Liesbeth:
    6 maart 2014
    Lieve daan en koen. Op ons kun je rekenen hoor. Zal blij zijn als ik jullie weer kan knuffelen. Geniet nog van deze laatste weken. Dikke kus
  2. Ton en Kimberley:
    6 maart 2014
    Wij, Ton en Kimberley zijn er bij de 23de! We zijn erg benieuwd naar de foto's en jullie verhalen. Tot snel en geniet nog even daar!! Groetjes ;-) xx
  3. Ton en Kimberley:
    6 maart 2014
    Typefout, ik zat er een cijfer naast. We zijn er op de 13de!!
  4. Ada en Piet:
    6 maart 2014
    Lieve Daan en Koen. Wij zullen er bij zijn. Geniet van iedere dag die jullie reis nu nog voortduurt. Tot 13 april.
  5. Jaap Troost:
    Daan en Koen,
    Een goed idee om een thuiskomstdip borrel te schenken, zeker voor jullie trouwe lezers van je blog, want die zullen we missen.
    Helaas kunnen wij niet aanwezig zijn i.v.m. vakantie.
    Geniet van de laatste weken van jullie trip
  6. Suus:
    Hoi Koen en Daan,

Allereerst bedankt voor de mooie " 6 maanden" dankzij jullie leuke/ mooie verhalen heb ik een stukje van de wereld gezien ( ben alleen nog maar meer benieuwd naar wat de wereld voor moois heeft ;-). )

Heel veel plezier nog de laatste maand en geniet ervan!

Een hele fijne borrel straks en ik zal op jullie toosten! Xx
  7. Suus:
    Hoi Koen en Daan,

Heel veel plezier nog de laatste maand en geniet ervan!

Een hele fijne borrel straks en ik zal op jullie toosten! Xx
  8. Piet en Stien:
    7 maart 2014
    We gaan jullie blogs missen!! Maar jullie gezelschap in Leiden is ook heeel veel waard, haha! Geniet van de laatste maand en tot snel! :)
  9. Lenie:
    9 maart 2014
    hoi Koen en Daan,
    ik ben Londen dat weekend, ook heel leuk maar jammer dat ik dit mis. Aren en Marissa komen wel.
  10. Ger en Marjan:
    2 april 2014
    Koen en Daan wij komen graag naar Leiden voor de thuiskomstdip-borrel op 13 april.