Aftelproces

1 september 2013 - Leiden, Nederland

Lieve allen,

Voor de meesten van jullie is de grote vakantie van dit jaar alweer achter de rug. De laatste zonnestralen van augustus zijn met groot genoegen opgezogen en langzaamaan bereidt iedereen zich voor op de herfst die september misschien al met zich mee zal brengen. De winkels komen weer vol te hangen met mosgroen, indigoblauw en okergeel. De kruidnoten liggen in de schappen, de voorbereidingen voor de intocht van Sinterklaas zijn in volle gang en de ijscomannen maken de balans van het seizoen op.

Hoe anders is het echter aan de Haarlemmerstraat 26a te Leiden! Daar wordt het internet afgestruind op zoek naar afritsbroeken, Teva's, vacuumzakken en lichtgewicht zakmessen. De agenda's raken steeds voller met afscheidsafspraakjes en de werkdagen kunnen worden afgeteld. Koen hoeft nog maar zes dagen stage te lopen tussen de 'afgestraften' (jargon) van Nederland. Daniëlle heeft nog maar 18 werkdagen als belastingambtenaar voor de boeg. De meeste dingen zijn geregeld, al blijven er natuurlijk altijd wat laatste klusjes liggen; telefoonabonnementen stopzetten, postadressen veranderen en onderhuurders regelen (klein detail!). Maar dat zijn allemaal nog maar kleine hobbeltjes op de weg naar het begin van het grote avontuur!

Via deze weg zullen we jullie regelmatig op de hoogte houden van de dingen die we meemaken en zullen we wat foto's laten zien. We zullen dit echter niet te vaak doen, want daar wordt niemand gelukkig van! Als je wilt kun je je inschrijven voor de mailinglist, je krijgt dan een e-mail wanneer we een nieuw verslag hebben geplaatst. Ook zal er op dat moment een melding op Facebook worden geplaatst. Maar je kunt natuurlijk ook gewoon naar deze website gaan als je er zin hebt!

Liefs,
Koen en Daan

P.S. We hebben nog 43 dagen af te tellen.

1. Jaap Troost:
    2 september 2013
    Daan en Koen heel veel reis plezier en maak er een onvergetelijke trip van. Wij bijven je volgen.
    Maya en Jaap
  2. Lieuwe provoost:
    Ik ben een vriend van Jaap Troost
    Heb ook kleinkinderen die zo nu en dan de wereld over struinen
    Allemaal heel interessant. Ik wens jullie héél veel interessante ontmoetingen toe
    L.W.Provoost
  3. Leon:
    Ha Koen en Daan,
    Als jullie nou alles vertellen en fotograferen hoef ik niet meer te gaan, al die slangen overal. haha
    En Koen als Feyenoord kampioen wordt dan mag je volgend jaar nog een keer.
  4. Mr. Heeze:
    2 september 2013
    Koen, als Feyenoord kampioen wordt dan zorg je gewoon dat je op tijd bent voor het feest. Geen excuses! ;)
  5. Liesbeth:
    Lieve Daan en koen. Ga jullie zeker weten volgen!!! Kus
  6. Jan en Marielle:
    4 september 2013
    Leuk, we gaan jullie volgen, veel foto's sturen,
    en vergeet geen elastiekjes ha ha.
    Groetjes
  7. Koen:
    4 september 2013
    @ Leon! Dat zou wat zijn... zit je 6 jaar in weer en wind in de Kuip, ga je één jaar weg worden ze kampioen...
    @ Mr. Heeze! Hahaha, wanneer zou dat dan zijn.... Hopelijk zijn we dan weer terug.
    @ allemaal! Leuk dat jullie ons gaan volgen, we zullen mooie foto's maken en online zetten.
  8. Black en Quirien:
    12 oktober 2013
    Hoi Koen en Daan,
    Wij willen jullie vanuit Mijnsheerenland een hele fijne reis toewensen, met vele mooie, nieuwe, inspirerende, bijzondere momenten en leuke nieuwe ontmoetingen. Wat een avontuur om 6 maanden de wereld over te reizen. Het gaat vast goedkomen, want aan de voorbereiding heeft het niet gelegen. Pas goed op jullie zelf en neem de wijze lessen van jullie ouders serieus. Wij zullen jullie blijven volgen.
    Het ga jullie goed!
    PS. Nog gefeliciteerd met de bereikte resultaten in de studie. Gaat vast prettig op reis met dit in jullie achterzak.
    Liefs,
    Black en Quirien.
    En Feyenoord zal het vast niet gaan redden, want er is een club die het kwartet wel wil volmaken. Daan is het vast met mij eens.
  9. Gerard (en Ellie):
    14 oktober 2013
    Gisteren met Jeanette, Aren, Kirsten, Ellie, Daan en Koen naar Dusseldorf gereden en een hotel nabij het vliegveld in bezit genomen. Gert had vandaag college, Leon heeft zich over Diesel ontfermd en moest ook werken. Hedenmorgen de wereldreizigers, vergezeld van de nodige emoties, naar de juiste gate gebracht. Mijlpaal!
    Lieve Daan en Koen......genieten geblazen (met de goede raad van gisteravond in jullie achterhoofd......)!!!!!!!!
  10. Cora:
    15 oktober 2013
    Danielle en Koen heel veel reisplezier!! Fijn dat ik weer kan uitkijken naar reisverhalen , dit keer van jullie.
    We gaan het volgen.
    Cora